Sammanfattning

studenten var den bästa och champagnefrukosten ägde rum hos annas moster.
sen var det dags att ta sig till skolan, dom körde oss i två bilar i omgångar.
sen runt på stan lite och sjöng och visslade.

vi gick sen bort till jacobsskolan, för sista gången.
avslutningsmiddag i matsalen och det blev "battle" mellan byggarna och oss I OP3, kan ju säga att dom blev lite ägda :P
 vid tjugo i tre sprang vi ut, sjöng vår lilla sång sen var det dags att hitta våra nära och kära, bara att hitta till program-skylten var lite halvsvårt :)
men till slut såg jag min skylt och där stod mamma , pappa, farmor, sara, sussie och caesar.
inte alltför många men det var rätt lagom ändå.
sen skulle vi hitta vårt släp och det stod vid resurscentrum.
vi hann åka ett par rundor innan det började spöregna.
då var det dags att åka hem.

sen kom släkt och vänner.
fick massa fina blommor, presenter och pengar som jag önskat mig.
kvällen avslutades på björket med elin och josse.
jag var rätt onykter och hade lyckats ta med vår hemtelefon dit? haha.
jag kommer fortfarande inte ihåg att jag tagit den med mig.
men iallafall, hade en väldigt rolig kväll fastän jag hade enorma skavsår på hälarna dagen efter.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hemtelefonen?!? Hur lyckas du? Hahaha xD

2009-06-14 @ 11:37:46
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0