ajaj, jag försov mig igen

Skulle aldrig gått och lagt mig inatt, gick och la mig vid tretiden och tänkte att , nää jag vaknar nog i tid, men tror ni jag gjorde det? haha nej jag vaknade nu vid tio.
Vi ska till lydiagården utanför höör idag, jag skulle åka med pia och hon kör från skolan halv 1 om jag har rätt?
jag ringer någon innan och kollar så att det inte är helt åt helvete fel.

Igår var jag på stan med elin och madde, vi hittade presenter till therese, sen skulle madde tatuera sig.
haha sjukt roliga var dom där, hade en stor äcklig tarantella i rummet bredvid. usch!

Efter skolan idag så ska jag förmodligen till stan och fika med älskling.
sen har jag inget mer planerat.

Vad ska jag va på fredag!? är som sagt fest med kändistema.
har ni några förslag?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0