Danmark

vid lite över tio kom eddie och hämtade mig sen vidare till kimmy och sandra för att hämta upp dom sen bar det av till danmark.
blev inte alltför mycket shopping för mig eftersom att jag är pank, mamma hade dock massa danska mynt, vissa 25öringar och enkronor var dock för gamla men resten gick att handla för vilket var nästan 140dkk så det blev en flaska martini och lite på båten ( presenter till mamma )
jag vågar inte skriva vad jag köpte än men vi ska fira henne imorgon så kommer förmodligen upp bilder då om kameran börjat fungera tills dess för just nu funkar den inte :/
när vi kommit över till helsingborg igen så åt vi på subway, 30cm supergod baugette :)
snart kommer eddie hit och då blir det att laga mat , han var sugen på soppa så det blir det nog.

vi hörs ikväll om jag har fått igång kameran tills dess
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0