Fest med kändistema!

Idag fyller therese 19 och det firas hemma hos henne med fest, det blev kändistema och jag ska vara paris hilton, jag var på kupan och köpte ett litet gosedjur i form av en hund innan, dock inte likadan som ph har men ska iallafall ha den nerpregad i väskan under hela kvällen, annars lär ingen fatta vem jag är.
efter therese så blir det att ta tåget in till hässleholm igen där det blir kingan eller qbar.
dom flesta har som mig, inga pengar
Så kl 19.24 tar jag bussen till vinslöv.
Jag sitter just nu och njuter av kings of leon, jag har en enda önskan. och det är att någon gång få se dom live innan jag dör, jag kan ge vad som helst för att få höra caleb followill´s underbara röst live. sitter och lyssnar massa live med dom nu, jag får gåshud över hela kroppen, kan man verkligen vara så bra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0