Fyllesjuk

Kan säga som såhär , att kvällen igår var sjukt bra!
tog bussen med ida och frida tjugo i 6, var farligt nära att missa bussen och det hade ju inte varit det allra bästa eftersom att det inte går alltför många bussar till sösdala, men jag hann med den som tur var.
sen hoppade vi av vid andra hållplatsen i sösdala, där therese och emelie kom och mötte oss.
sen vid sju så började sexpartyt, jag köpte inget pga ekonomin :P haha
men roligt hade vi och jag försökte få på mig en latex-dräkt, den var dock några storlekar för liten, men jag pressade så gott jag kunde haha!

vi skulle ta bussen tjugo i tio och springa fick vi :P
jag blir så äcklig och ofräsch när jag är onykter så jag var nära att sätta mig och pissa precis vid en uppfart till ett hus på vägen men så såg jag att där stod en tant i fönstret haha, drog upp tightsen snabbt som tusan.
vi fastnade på stationen ett litet tag där vi pratade med två göbbar som var väldigt underhållande.
sen mötte vi upp elin på norra station och sen bort till kingan där bara jag och therese gick in.
det blev en öl för 35:- för att hänga in jackan kostade 20:- helt sinnes!
sen var jag och therese påväg till qbar, där det fortfarande var kö så ringde eddie sen blev det mat.
har sovit hos eddie inatt och mådde inte så bra imorse, vaknade av en sån jävla törst så jag bara halsade en himla massa vatten,som blev för mycket så fick springa in till toan och fyfan, ja resten får ni tänka ut själva.
fick springa till toan två gånger till men då hade jag redan fått upp allt så blev mestadels hulkande haha.
himla konstigt att jag mådde dåligt för jag drack bara öl, och jag mår aldrig dåligt av öl annars :/

Sen så saknade vi madde under kvällen, var tog du vägen? :/

men nu sitter jag här, har precis fått i mig lite mat och tänkte nu påbörja lite kaffe.
jag vet inte om någon orkar läsa detta så fortsätter senare :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan ju säga som så att det var tur toan låg så nära till hands =) är ju ingen lång bit mellan Eddies säng och toastolen precis, haha. Nej usch...

2009-03-08 @ 09:08:51
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har bara sånt sinne på mig själv att jag sov bort hela jävla kvällen =/

2009-03-09 @ 01:48:35
URL: http://maddz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0