Glasögon?

Jag har sedan lekis haft glasögon och men jag slutade använda dom i sexan.
Vilket var väldigt dumt, men jag tyckte dom var hemska, fula och grymt töntiga.
Men, som sagt, det var väldigt dumt för min syn har försämrats, eller ja, den måste ha gjort det.
Jag ser nu grymt dåligt och jag behöver verkligen glasögon, så jag beställde hem fyra olika bågar från favoptic i förrgår.
Och idag hade dom kommit, tyvärr tyckte jag inte att något av paren var snygga.
så ska beställa hem fler provbågar.
Sen så hade jag fått tid till att lämna blod på måndag, så halv 10.30 ska jag vara på blodcentralen och lämna blod.

Nu blir det mat och kaffe sen arga snickaren på det :)

Vi hörs lite senare.
pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0