Helgen

I fredes blev det fest.
först förfest hos sara där var jag, sara, sara m, sara l, therese , elin m och rebecka.
alla drog till kristianstad förutom jag, therese och rebecka, vi drog vidare till qbar.
där rebecka och therese drog efter ett tag, men jag stannade kvar med sonesson.
vi gick runt lite och sen helt plötsligt så sitter andreas och strular med en tjej så jag går runt själv lite.
sen kommer johan så gick ja me han och letade upp danne sen var jag med dom resten av kvällen.
fyfan vad jag skrattade påvägen hem, johan snackade om daniels röv hela tiden , att det var mycket röv för pengarna och massa annat haha, sjuka människor :P

Igår var jag i eslöv med familjen , var och bowlade med släkten, jag var i samma lag som mamma, milla och sten.
jag kom inte sist iallafall :)
i slutet slog jag två strike´s på rad :P inte illa.
men i början gick det riktigt dåligt för mig.
sen hem till faster och åt middag och efterrätt , sjukt gott var det!
jag, linda och sara hade sjukt roligt i slutet av kvällen, alla var så trötta och vi skrattade åt precis allting.
massa internskämt
fitiof, jutten tånagel, bowlingklot, majskorvic hahah nej ingen kommer någonsin förstå men fan vad vi skrattade :P

Idag , eller ikväll blir det tacomiddag, sara och erik kommer hit.
det ska bli riktigt gott.
jag är grymt hungrig redan nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså.. helt sinnessjukt. Jag skarattade så att jag bölade. O skrattar nästan lika mycket när jag läser orden i ditt inlägg. Visst att det är skoj med sprit o fylla.. men all ära till tröttheten. Sjukt roligt. :D:D

2009-03-30 @ 00:12:44
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh.. är det sant? Klart att jag är sugen. Dom är sjukt bra! Kanske något att planera in! :o)



Eller hur. haha.. bowlinghead! :D:D

2009-03-30 @ 19:53:19
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0