Kändistema

Nu behöver jag ER hjälp!
Therese har fest den tjugonde och hon var inne på att ha något tema, och nu har hon bestämt sig för kändistema.
Men vad ska man vara? Vi ska ju ut efter vi har varit hos henne så jag vill inte se alltför hemsk ut, men samtidigt vill jag att folk ska förstå vem man är, och inte att alla ska behöva fråga en hela tiden och samtidigt så ska det vara något enkelt och att jag inte behöver köpa någonting för jag har verkligen inga pengar.
Festen är den tjugonde så jag har ju lite tid på mig, men snälla hjälp?
Inga kommentarer är dumma, bara skriv :)

Sen den artonde är det studentfest, på Qbar.
Singlar skulle vara klädda i grönt och upptagna i rött.
Känner på mig att det lär bli uppdelning haha. Jag vet iallafall vad jag ska ha på mig där, eller jag har tre-fyra par skor i rött och några väskor så accesoarer blir inte svårt.

Just nu sitter jag och mumsar på en kladdkakemuffins och lite kaffe.
Har precis städat upp i garderoben, ( eddie och madde vet hur förjävligt det såg ut (: )
När jag druckit upp kaffet så tänkte jag göra lite te och gå upp och lägga mig i sängen och se om där är något intressant på tvn :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0