Kladdkakemuffins

jomen, visst bakar jag :)
blev kladdkakemuffins, blev så sugen på det, så dom står i ugnen nu :P

Idag har vi varit på studiebesök i höör, på ett demensboende, helt galet fint var där.
där var massa djur, en katt, en kanin, fåglar, fiskar och så tog personalen dit hundar ibland.
Jag lyfte upp katten och gick runt med honom, han spann på som bara den.
jag har alltid sagt att jag inte vill hamna på något boende när jag blir gammal, skjut mig hellre!
Men jag skulle varit överlycklig om jag hamnat där, vilken lyx dom hade!
Jag fick dock inte bo där :/ haha
Björkens demenscentra hette det.

Jag får väl ta och laga mat snart, funderar på hamburgare med tillbehör.
hittade hamburgarbröd så ska ner i frysen och se om jag hittar burgare eller färs .
sen mos till det :)
jag och madde satt och snackade om det innan idag, mos på burgare är så sjukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0