Kvällsinlägg

Gud vad svårt jag har det med rubrikerna nuförtiden haha :P vad ska man skriva egentligen?
jag kom nyss hem från en liten promenad med eddie.
skolan idag bestod av en lektion för mig, sen hem igen. kändes inte fullt så lönt haha.
om 50 minuter är det desperate och jag längtar lika mycket som jag brukar längta på tisdagar vid denna tiden :)

therese skickade massa sjuka youtubeklipp nyss.
vi har blivit besatta av tratten och finkel och hon skickade nyss denna med fredde granberg.
var fan får dom allt ifrån? haha

 


Nej! tänkte göra lite te nu och skala ett par morötter och kolla lite på den rätte för rosing.
Ha en supertrevlig kväll alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0