Marcus Birro

Vi var på kulturhuset med klassen och tittade på marcus birro idag.
jag hade ingen aning om vem människan var  men sjukt rolig var han!
Innan det var jag på H&M med Ida och Madde, jag köpte ett var helt underbara solbrillor!
Jag vet, det är inte sommar ännu, men dom var bara så sjukt snygga och dom lär försvinna snabbt så jag var tvungen.
Efter vi varit på kulturhuset så drog jag till bokia och köpte papper, i en ljusgrön mysig, somrig färg som jag ska skriva inbjudningar till studenten på. ska bara få tag på klockslag vi går ut så jag kan skriva till det sen skickar jag ut dom, det är ju trots allt bara tre månader kvar och det är bäst att skicka ut dom redan nu, så har men en sak mindre att tänka på.
Sandra hon berättade ju att hon fått stressmage någon vecka innan studenten,och min syster hade med fått det, så jag måste försöka ta det lugnt, jag stressar dock upp mig väldigt lätt tyvärr :/

Om en timme är det desperate housewives och 55 minuter efter det är det christine och nu klockan åtta är det rosing.
så jag har några timmar framför tvn nu, ska bara ut och ta ett snabbt bloss.
mamma har äntligen accepterat rökandet nu, så nu är jag välkommen att sitta på altanen, haha det var ju snällt.
Vi hörs!
Pusspuss











Min avokado-växt har förresten blivit skitlång nu!
Jag tar hand om den bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0