Nu är jag trött

Nu ska jag nog faktiskt ta och lägga mig, eller jag ska ta en snabb dusch först för det är hemskt  vad man lökar när man bara sitter hemma i slappekläder.
Jag stannar nog hemma imorgon också, eller jag gör det. för jag mår verkligen inte bra.
Om jag är frisk till på lördag så blir det att åka till danmark med eddie, kimmy och sandra.
jag har dock inga pengar så det blir ingen shopping tyvärr.

Jag har inget mer att skriva än att andreas sonesson nog är den sjukaste men roligaste människa jag känt.
filmer på han finns på mitt youtube account, sök på granisa901222
så gick han in och tittade på alla sen får jag ett sms där det står
"jag ska spela in en film som jag ska försöka lägga upp på youtube;)"
sen länkar han på msn, haha en sån enkel sak men jag håller på att garva ihjäl mig.

titta här




Godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0