Patrik 1,5

Sitter hemma hos eddie just nu.
I Lördes var jag med eddie lite, kollade modellerna i stan sen körde vi runt lite, sen hämtade vi upp kimmie och körde ut till hörja för att hälsa på deras farmor, det bjöds på kaffe och hennes goda kakor.
runt 6 på kvällen kom madde hem till mig, det blev lite groggande och kolla fula klipp på youtube, sen hade hon nog lite smått panik på mig när jag försökte välja ut kläder till kvällen haha.
men till slut blev det en outfit iallafall, svarta leggings, gråsvart klänning, röda skor, grå jacka och röd liten väska.

vi drog in till stan för att möta therese, men som befann sig vid torino hemma hos mcdonald, så vi drog dit.
var där ett litet tag sen drog vi vidare till Qbar med kennie och jesper, vi hade tänkt att spela lite biljard men förväntade oss inte att där skulle va kö? :/ så vi sket i det, madde drog med kennie och jesper och jag stack tillbaka till therese och dom andra. var där ett litet tag sen drog vi in till gregers för att kränga lite mat.
promenaden dit var intressant haha, vi mötte zippo som hade hittat en sminkväska så han slängde smink omkring sig, har filmat det så om ni vill kolla så kolla in denna länken: 

http://www.youtube.com/watch?v=LqAl9H2Ynz0

sen väl vid gregers så träffade jag på andreas sonesson en liten stund, alltid trevligt.
sen hittade vi en barnvagn utanför haha, som någon bara hade lämnat där. så therese satte sig sen bar det vidare hem till johan där vi kollade looney tunes sen vid tre drog alla hem.

Idag gick jag upp vid halv två, en timme senare bar det av till mammas gamla "plastpappa" johnnie och hans fru och deras dotter josefine.
dom hade sjukt mycket djur, johnnies fru föder upp massa olika fåglar och kaniner.
dom hade bland annat: hundar, katter, hästar, tuppar, hönor, råtta, vaktlar, kaniner, undulater, nymfparakiter och andra fåglar.
så är ni intresserade av kaniner eller fåglar så hör av er till mig.
jag trivdes verkligen som fisken i vattnet där ute, helt underbart med så många djur.
helt kär blev jag i hundarna, sjukt kelna allihopa, förutom en liten hårboll som var väldigt blyg i början men sen vågade hon sig fram haha

Jag har nyss kollat på patrik 1,5 , helt underbar film.
lite bölfilm ibland, eller iallafall i början , jag brukar dock inte vara ett så stort fan av bölfilmer men denna var otroligt bra!
Nu ska jag ta och somna in, har endast 6 timmar på mig att sova, börjar 8.15 imorgon så.

Men vi hörs!
Puss




Kommentarer
Postat av: Linda

den är grym. Filmen alltså. Helt sjukt bra svensk film. Skarsgård är ju helt underbar som "mamma". :P

2009-03-02 @ 10:26:56
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0