Plugg, plugg & plugg

Det blev en ganska så kort dag i skolan idag.
Vi började inte förrän 10.10 sen slutade vi vid 14.00.
Så jag och Therese tog bussen upp till stan sen satte jag mig på biblioteket i två timmar och pluggade en massa.
Jag skrev hela tema 2 i rehabiliteringen som ska lämnas in på måndag sen skrev jag fyra sidor på ett arbete som ska lämnas in imorgon, vi ska ju skriva om ett djur i naturkunskapen, ett djur som finns i dom svenska skogarna, haha.
Så jag valde att skriva om mårdhunden. ett sjukt intressant djur kom jag på när jag satt och läste/kollade igenom alla böckerna.
Fick reda på en himla massa grejer, t.ex att den ursprungligen kommer från östra asien sen "planterades" ut i ryssland och sovjet för att spridas, så dom tog sig till finland och sen över till sverige så dom finns i främsta delen i norra sverige.
Men folk har fått syn på dom i götaland med. haha :P
Sjukt söta är dom och hittade en bild på en mårdhund med vinterpäls, haha gud så söt. ni ska få se.

Nu sitter jag och renskriver allt och hoppas och håller tummarna för att där kommer finnas färg i skrivaren.
Imorgon blir det sexparty i Sösdala :) efter det drar vi in till Qbar
Det blir nog en trevlig kväll, jag har lite problem med vad jag ska ha på mig bara, men det har jag ju alltid haha.
Och min mor har varit med på tv idag :) hon är den första i klippet :P


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0