Project runway & popcorn

idag har jag varit på blodcentralen.
nervös var jag och svettades som en liten gris, var nära att svimma ett tag.
allt det för att jag råkade titta på kanylen, vilken var väldigt grov, usch!
sen gick det inte så bra, det rann inte på som hon ville så hon drog ur, sen testade i andra armen, där kärlet var hårt som bara tusan, sa hon. det var tydligen inte bra så jag har fått en ny tid då dom ska testa i den armen dom testade i början.
hoppas att det funkar nästa gång, för jag vill ju så gärna!

Sen var vi på studiebesök med klassen, ute på orup utanför höör.
jag ska ha min praktik där så det var ju helt perfekt att jag fick se det en gång innan jag skulle dit.
det verkade hur super som helst, och jag längtar redan tills jag ska dit, hoppas bara att man hamnar med någon trevlig personal :)
det har varit ett sanatorium innan för tbc-sjuka och det låter läskigt, hittade en gammal bild på det hur det såg ut för längesen :)



Nu är det dags för tv och lite popcorn som jag poppat nyss.
project runway nu klockan 10.

ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0