Promenix

Det blev ingen sömn inatt, och jag är ganska pigg men har väldigt ont i ryggen.
det löser sig.
Jag ska snart gå upp och slänga på mig ett par mjukisbrallor sen ska jag gå ut och gå en hyfsat lång runda, det är så svårt och hitta en bra runda bara.
Idag börjar jag 10.10 så jag har gott om tid på mig.
plus att det går att cykla på cykeln nu så jag har en kvart extra.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
ska försöka komma på vad jag ska ha på mig imorgon.
det är som sagt fest hos therese med kändistema och jag har ingen aning om vad jag ska va.
Ingen som kan hjälpa mig? :)

Nej, nu ska jag gå upp och byta om sen blir det jävlaride powerwalk :P

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0