Prosit!


aah, jag mår riktigt kasst nu.
jag har ingen feber, eller jag tror inte det jag har inte kollat.
men hostar gör jag, det känns som att jag håller på att hosta upp lungorna.
jag är tjock i halsen och det gör ont när jag sväljer
jag har fruktansvärt ont i kroppen, speciellt ryggen, ni vet när man har feber så känns det i hela kroppen, det är den känslan jag har i hela ryggen, mestadels nere i svanken.
sen så börjar jag bli fruktansvärt förkyld, jag har nysit 3 gånger på mindre än 1 minut. helt galet.
det är väldigt skönt att nysa dock, JA jag sa att det är skönt o nysa. Är det bara jag som tycker det?

Jag har inte gjort något vettigt alls idag, eddie kom hit en runda innan.
jag har ätit :) jag fick min kära mos, och ugnsbakad falukorv gottgott!
Imorgon blir det ingen skola, men mamma tvingar mig att städa hela övervåningen.
Så jag antar att jag får göra det, jag går INTE upp innan tolv dock!

Nej nu ska jag göra lite te, mango/persika och knäckemackor.
åh tänk vad gott det hade varit med riktig mango!

nej, godnatt på er :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ÄR skönt att nysa! Det känns liksom som om näsan blivit lite rensad och så. En lättnadskänsla sådär.. så nej, du är inte ensam...

2009-03-12 @ 17:27:34
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0