Rubrik

jag har så sjukt dålig fantasi när det gäller rubriker.

I tisdes var jag på ungdomsmottagningen och beställde tid för att ta ut p-staven, så 7e april åker skiten ut.
lite nervös är jag men sara sa att det gick snabbt.

Igår var jag och lämnade blod.
det gick denna gången och jag blev så glad!
det rann dåligt som förra gången och hon sa att det var som att kärlet drog ihop sig.
men med tiden så går det väl bättre och bättre, nästa tid jag ska lämna är 15e juli.

Idag var en kort skoldag och jag var i tid :)
hängde med elin och solade efter skolan sen drog jag hem.
jag ska börja sola själv sen, när jag har fått pengar.
så blir det att sola kanske en gång i veckan, dom har ju kommit på att det är bra mot blodproppar? :)
nu blir det mat snart.

Jag har blivit riktigt duktig förresten.
har slutat bita på naglarna, har inte bitit på kanske 3 dagar.
har slutat äta tills jag nästan spyr, äter normalstora portioner.
och ska börja röra på mig mer.


Nej nu blir det mat.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0