Tusen bitar

Nu är det slut igen, fast på riktigt denna gången. jag vet inte vad jag ska ta mig till och det gör så fruktansvärt ont när jag tänker på dig och det vi hade. du är, eller var mitt livs största kärlek. så som du behandlade mig och tog hand om mig har ingen gjort innan. och vad fick du som tack? inte mycket. jag bättrade mig och jag hoppades att det skulle räcka, men tydligen inte. jag vill inte gråta mer för jag kommer ingen vart med det. Jag skulle kunna göra allt för dig, men att veta att det inte finns något jag kan säga eller göra det är den värsta känslan någonsin. men om du läser detta, så ska du veta att jag alltid finns här för dig och jag kommer alltid sakna och älska dig. det gör så fruktansvärt ont att veta att det jag såg av dig ikväll var förmodligen det sista jag såg av dig, och det var den sista kramen och den sista pussen. Jag älskar dig eddie månsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0