bussluffarna

praktik 07.00 - 14.00 idag, personalfest ikväll så hjälpte annelie med att ställa iordning bord osv.
varit lite att göra idag med.

tog tåget in till stan 14.22 där jag mötte pragner, i brist på sysselsättning åkte vi 5 olika stadsbussar :P
röinge, stattena, garnisonen, gäddastorp och ljungeldala :P  haha snacka om lite liv.
sen spanade vi in alkisarna på stortorget, dom satt med bar överkropp. hahah

ikväll vet jag inte vad som händer, madde undrade om jag ville umgås med henne och kennie.
sen vill therese till daniel och umgås med dom lite, sen frågade jocke nyss om jag ville på fest.
och kanske ska med hannes och jacob till kstad, om det blir något dvs.

svårt att välja? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0