desperata hemmafruar

drömde massa inatt.
bland annat att jag gick till champagnefrukosten utan min studentmössa.
jag vet exakt vad den drömmen betyder, att jag inte har koll på någonting, känner att allt är så dåligt planerat till studenten, speciellt med ekonomin, snackade iaf efterrätt med min moster idag så där är en sak bestämd.
blir att åka till vinslöv och sy in balklänning imorgon sen skriva inbjudningskort.

hände en läskig grej igårkväll med.
en attack i vaket tillstånd, det var den första jag fått när jag varit vaken.
inget roligt när man är klar i huvudet, men jag förstod vad det var och drog täcket över huvudet tills den hade gått över.
hoppas på att det inte blir fler.
jag vill verkligen inte.


nu blir det desperate housewives, verkar vara ett fullspäckat avsnitt ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0