dryg dag

blev somsagt sexparty igår, väldans trevligt.
sen vidare till qbar, försökte lifta påvägen haha.
mjaa vad ska man säga, hade en väldigt trevlig kväll.
jag var nog mest onykter av mig, therese och elin.

vi försökte fixa skjuts hem till mig men gick inte vidare bra.
så therese lämnade oss sen gick jag och elin hem till mig där det blev brända mackor med ost sen somnade vi rätt snabbt.
mått hyfsat bra idag, förutom att jag vaknade vid fyra. lite drygt.

imorgon är det praktik 07.00 - 15.30
får se hur morgondagen blir.






Vill du ha mig så får du visa det nu

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag såg det. Tittade ut genom balkongdörren just då och såg er springa över vägen, och en bil som stannade... fast det var kanske inte då? Haha, du var ganska underhållande faktiskt =)



Är det E som håller på, eller det är nåt annat?

2009-05-10 @ 21:24:05
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, men då var det det jag såg, haha.

Hmm, konstigt =/ hoppas det löser sig och att det bara är nåt tillfälligt

2009-05-10 @ 21:32:28
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0