Festfest!

Igår blev det lite vindrickande här hemma.
Ida rosén kom hit, barndomsvänner och det var ett bra tag sen vi sågs så det var trevligt,
sen promenixade vi ner till stan där vi mötte josse och elin.
vi var bara i stan och kolla cruisingen.
sen lämnade alla mig haha så jag hittade bort till hannes & co.
lite senare kom det en pundare som var helt lost, mumlade bara.
sen efter ett tag kommer jag på att det var fan samma kille som jag och andreas snackade med i malmö förra lördagen, han som fick låna min mobil och ringa taxi i hässleholm haha.
han började snacka om skinheads osv, rätt ironiskt när han själv var mörk men mjaa.
sen gick vi bort till korveriks där vi mötte eddie.


idag har man inte mått överdrivet bra, ont som tusan i halsen och smått huvudvärk,
imorgon ska vi på det igen, klockan 10.00 samlas vi i hembygdsparken för att börja dricka lite innan skattjakten.
sen blir det ös hela dagen, ska ta oss ut till finjasjön med och spela fotboll? :P kommer bli rätt roligt när man är onykter haha.
ska bara fixa det sista med kläderna till imorgon, har inte bestämt mig till hundra procent.

syrran och erik skulle komma hit idag och fira mors dag, hon skulle lägga blonda slingor i mitt hår, eftersom att jag inte har råd att betala nästan 600;- för att göra det hos frissan. med tanke på att jag aldrig fick något studiebidrag.

aja, här är en snygg bild på mig från igår som ida tog påväg till stan haha :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0