gårdagen

började med att therese kom hit och grillade lite med mig.
sen kom hannes hit och umgicks lite sen vidare ner till djupadal där det var grymt mörkt, träffade danne och råttan.
var rätt mycket folk där ändå, men kallt som sören så var väl där en timme eller två, sen hämtade hannes oss och innan jag går in i bilen så sa jag att där var en sten i min sko och daniel, therese och micke börjar asgarva åt mig.
fattade inte varför men då hade jag tydligen sagt att jag hade en sko i min sten haha.

vidare till Qbar , rätt dött först och therese ville hem.
så vi skulle väl gå hem vid halv 2.
då ångrar vi oss och vänder :P
var rätt mycket folk där sen, träffade böte lite, och david var det ett tag sen man såg.
träffade massa härligt folk.

kom sen på den grymma idén att jag skulle fixa efterfest här och ryktet spred sig ganska fort.
kan ju inte kalla det efterfest men vafan.
jag & thessie skulle ju ordna våfflor, men blev inget av.

det tog över en timme för oss att gå hem till mig från qbar, rätt illa :P
vi hade följe med någon 40årig gubbe som hette ulf, trodde han var värsta snuskgubben men han var faktiskt trevlig , ett volbeat-fan var han :P haha
gick och la mig lite över 6 imorse.

therese väckte mig lite innan 11 så har inte sovit mycket.
har rätt mycket disk att fixa, först tömma diskmaskinen sen lava in, ordna mat, tömma kattlåda och massa mög.
orkar man? har inte mycket val

nej nu ska jag gå och äta innan jag dör.
ha det nice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0