tack youtube!

har varit en lugn natt, blev lite msn till halv tre. :)
ingen attack inatt och det bugar och bockar jag för.
har dock drömt massa sjukt, drömde att jag var ute hos frugan  så skulle jag gå ut och röka själv och hör någon börjar sjunga? då var det en liten flicka som spökade och hade drunknat i finjasjön. wtf. slängde ciggen och sprang in och bölade och frågade therese om där spökade där ute hon bara "jaa visste du inte det?"
sen skulle man hem därifrån och då hade jag helt plötsligt bil och körkort, hade någon liten snabb bilfan.
helt plötsligt är jag på nettos parkering? fattade ingenting.

varför jag drömde att jag såg spöke när jag va ute och rökte fattar jag nästan varför.
för sista kvällsciggen jag tar är riktig läskig, står ute på altanen och spänner mig och tror jag hör massa konstiga ljud nere på ängen. menmen.

men iallfall, hannes skickade en grymt bra låt i länk igår.
och jag är så dum så jag sparar inte meddelandehistoriken på msn.
satt och försökte komma på vad bandet och låten hette men det har stått still i skallen på mig i en halvtimme.
som tur är så har jag acc på youtube så då kan man kolla historik där, alltså dom 100 senaste klippen man sett.
fan vilken lättnad!


Här är låten iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0