34 days

nu har jag varit bitfri i 34 dagar, har borjat fa langa naglar.
fan vad jag trivs har.
bloggar dock inte som jag ska.
men det suger att skriva utan dom dar tre bokstaverna som saknas.

iallafall, i sondes traffade jag mimmi.
blev ikea , sen in till picadilly circus? dar vi fastnade i massa grymma affarer, kakade pa italiensk restaurang, jag at nagon pasta med tomatsas och kottbullar. riktigt gott men det kostade ocksa.
sen en kaffe pa det, £12.

igar ( mandag ) var vi och badade med barnen.
jag fick berom for att jag holl koll pa barnen hela tiden, och jag var faktiskt jattefokuserad pa barnen.
jag har grymt stor respekt for vatten och bassangen var ganska djup pa ena anden.
idag har det varit storstadning pa schemat. och det har varit bade gymnastik och karate for barnen.
imorgon ar jag ledig hela dagen och ska in till lakare for att "skriva in mig"
tror jag ska kopa ett oystercard med, vet inte riktigt.
strosa runt i edgware och utforska, fota och framforallt ROKA!





"and just because youve got doubleD's doesnt mean you can trouble me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0