attonde dagen

jaoo torsdag idag.
( haha willy riskaga ) kom jag att tanka pa idag.
ska se om jag hittar klippet sa lagger jag upp det sen :D

men iallafall, jag kanner att uppdateringarna blir glesare & glesare.
sa nu ska jag lagga manken till och varje kvall forsoka skriva nagot litet om vad jag gjort, litet brukar alltid bli way for langt.
men iallafall.
igar fixade jag engelskt simkort sa har nu nytt nr, om ni vill ha det sa far ni skriva en liten kommentar :D
sen kopte jag aven oystercard, som ar for transport i london, dvs bussar, tunnelbanan och shiat.
det ar skitsmidigt nar mimmi val forklarat hur det funkar, det ar ett kort man haller laddat med cash, sen nar man ska ga igenom ner till tunnelbana eller pa en buss sa haller man upp kortet vid en sensor och cash dras automatiskt, tror det var en pund pa bussarna sen olika vid tagen.
aja iallafall, har fixat ett sant nu och det kanns skont.

tog tunnelbanan till belsize och sen c11 bussen till brent cross, denna gangen hoppade jag av vid finchley road station dar mimmi motte upp mig, maste forresten beratta att dar var en kille som stod och checkade in mig pa bussen hela vagen, haha.
det ar inte varje dag det hander sa man maste fa va lite glad :D

sen tog vi bussen till oxford street, eller ja.
har ingen koll pa allt dar inne.
men var inne pa accessorize, topshop och nagra andra roliga.
accessorize ar min nya favorit och faktiskt inte sa jattedyrt, dit ska jag nar jag har pengar, det kan jag lova :D
sen irrade vi runt i en timme for att hitta kinarestaurangen little wu, dar dom hade buffe.
vi gick heltfel och hamnade vid massa rikemansaffarer, sasom gucci, chanel, dior och sant.
till slut hittade vi little wu, men bara en liten bit ifran lat Mr wu, 2 pund dyrare men vaaal vart det.
herregud vad gott det var.
efter att ha irrat runt lange i kylan sa var det sjukt nice att fa komma in i varmen och kranga buffe.
vi fick ett eget rum, tysk/holland/svensk-rummet. haha!
hade en valdans trevlig dag, kanns bra att jag hittat mimmi sa snabbt sa jag inte bara suttit hemma och ruttnat :D

som vanligt har jag lagt upp pa facebook men tankte att jag kunde lagga upp nagra har med, fran gardagen.

forresten idag vaknade jag sent med, har stadat lite.
och ska hamta barnen 03.15pm
och trodde klockan var fem i tre nu, men sen kom jag pa att det bara var fem i tva, puh.



         

         

         



         

         

         


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ungefär så det nya jojo-kortet funkar här hemma. Oooh, var han snygg? ;)



Ja, ditt nya nummer får man ju ha :) tänkte lite på hur jag skulle göra med det när jag flyttar sen. Jag har ju abonnemang :/

2009-11-05 @ 16:09:53
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0