china town

heej alla glada.
igar hade jag ingen glad dag, var sa satans trott pa all stadning o skit.
och sa far jag reda pa SKITSENT att jag far ledig pa kvallen, men som tur ar ville mimmi traffas anda.
sa vi var val inne vid piccadilly vid tolv kanske?
promenixade runt och hade kul at alla fyllona, vi krangde aven donken vilket var grymt gott.
sen bara gick vi runt, det borjade regna och fasen vad kallt och blott det blev.
sen hittade vi ett stalle som hade oppet, halv fem satt vi dar pa morgonen och kakade egg & bacon muffin, kaffe, varm choklad och chocolace cookie GOTT! och det behovdes verkligen.
sen tog vi bussen tillbaka till finchley hem till henne.

skulle kolla pa "hes just not that in to you" tror jag den hette.
men vi ar sa duktiga pa att snacka istallet haha.
bada somnade vid sju haha .
vaknade vid tio imorse och hade sovit med elementet pa och fyyfan vad lokigt det var.
men helt sjukt grym utsikt hon har.
man sag inte mycket nar vi kom hem men vid tio pa morgonen sa var det sadar soligt och man sag liksom jattelangt, riktigt grymt :D


det var bara "hem" o ta en dusch sen vidare in igen :D
vi kollade runt i china town dar vi aven var igarnatt/morse.
mimmi kopte crepes som verkade skitgod och jag skulle kopa dumplings tankte jag.
men det blev helt fel dumpling och jag fick nagon konstig sot risklegga inlindad i nagot sjukt blad, ganska nasty.
jag kopte rakchips for femtio pence, alltsa man maste fritera dom innan man kan ata dom, men det forstod inte jag sa har redan oppnat pasen, men dom ska hem over julen iaf sa blir det julrakchips :D

sen kakade vi buffe pa mr wu for andra gangen och det var minst lika gott, denna gangen med en stor kall ol ist for vatten, det var riktigt javla gott.
jag har slut pa pengar igen, suger.
jag har nog typ 12 pund eller nagot, till pa fredag haha!


letar fortfarande efter ny familj och har mejlat och haft mig ikvall.
har hort av mig till 6 familjer ikvall.
alla i hyfsat centralt i london.
egentligen tar jag vad som helst, har tillochmed funderat pa hundkennel west om london.
live in job, sa det var ju bra.
men vafan.



sen har jag nog inte berattat att min laddare ar sonder, och mobilen ar heldod.
den gar inte ens att starta, darfor ni inte far nagra bilder :/
men ni far kanske en ny header ( med gamla bilder )



Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej, ja då är det ingen tvekan om saken. Då skaffar jag en sån innan, så slipper jag tänka på det sen :) Så du har fixat en sån du också? Eller de har en sån i huset?

2009-11-16 @ 12:01:14
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0