daaarling..

... ar nagot man blir kallad for ofta har nere.
dar ar en indisk dam i narmaste lilla affaren dar jag brukar handla om jag ska ha nat litet eller fylla pa mobilen.
hon ar sa fruktansvart snall och glad sa man blir helt varm inombords nar man gar dar ifran.
gick iallafall och laddade mobilen och oysterkortet igar.
sen tog jag tunnelbanan till euston dar jag skulle mota simon, en kille som bott i york  innan och nu i london.
javligt stor station och jag trodde att det var en flygplats nar jag kom dit haha.

vi gick till starbucks och tog en kaffe alt. te.
en stor kaffe ar verkligen stor!
mitt forsta riktiga kaffe pa tva veckor sa det var riktigt gott.
vi gick en runda efter starbucks och vi skulle nog stannat dar for det borjade osregna, usch!
ska inforskaffa ett snyggt paraply pa sondag.
simon sa nagot med att fixa ihop lite svenskar och ordna ett julbord i mitten av december.
vi kunde vara hemma hos honom och det verkar skitbra.


kul att traffa mer svenskar.
nu har jag traffat tre och ska formodligen traffa en tjej + en annan au pair nasta vecka.
och sa blir det primark pa sondag med mimmi =)
primark ar undebart och mimmi ar sa sjukt trevlig och hon ar en san person att nar man borjar snacka med
henne sa kanns det som kan kant varandra i en evighet. riktigt nice



nu ska jag ta ner tacket ner till soffan, davina sitter dar.
hon hade tydligen krakt tva ganger inatt och madde inte bra :/
sa nu blir det frukost dar nere och bara forsoka ta det lungt idag eftersom att jag inte heller mar speciellt bra.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Såna människor som Mimmi gillar vi :)



Svar: Eller hur? Tänker precis samma, paranoia och uppstissat är vad det är. Nej, jag vet. Det finns tom folk på vårdcentralerna som inte tar det. En kompis till mig frågade dem när hon var där och den sköterskan skulle inte ta det. Precis, dör man så är ens tid ute, då behövs man inte här längre liksom. Nej, precis, först må dåligt för att sen kanske må dåligt igen, då är det ju mycket bättre och bara må dåligt en gång. Nej, trams. Som jag har sagt innan, i det här fallet är det nog bättre att bygga upp immunförsvaret på naturlig väg och skulle vi nu få det så är vi immuna till 100% medan de som tagit vaccinet bara är det till 90% (enligt den där Hälsa % vård som man får hem i brevlådan).

2009-11-13 @ 17:28:24
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0