romeo and juliet

hej och valkommen till england, har regnar det hela tiden.
nej men ungefar.
motte upp mimmi vid bank igar, missade sista tuben och skulle leta upp buss, nar vi kommer upp sporegnar det verkligen och vi var dyngsura.
vi skulle till southwark hem till simon dar det var lite folk.
men jag och mimmi har fan ingen tur med bussar.
men nar klockan blev halv 2, tror jag?
sa tog hon bussen hem och jag lyckades ta en till waterloo.
tog en halvtimme innan jag var pa ratt vag, och jag tror min mobil blivit fuktskadad :/
motte iaf simon som var lite onykter hahaha, som forsokte harma skanskan.


idag har jag matt rov och var val hemma vid 6 tiden.
kopte med mig en eggnog latte fran starbucks, och shiat.
far ni tillfallet att testa den, gor det!
nagot av de godaste jag druckit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0