soker for fulla muggar

igar hade vi annu ett allvarligt snack.
vi ska nu borja soka nytt, jag soker ny famil och dom ny au pair.
dom respekterade mitt beslut och ville inte jag skulle aka men samtidigt inte att jag skulle stanna om jag inte trivdes.
det fanns sa mycket jag kunde sagt, allt jag inte ar nojd emd.
att dom hotar barnen med stryk, skriker konstant, ger mig for dalig lon, att jag maste stryka deras satans strumpor ( vem fan stryker strumpor ) , att dar aldrig ar varmvatten, att ungarna ar dom mest bortskamda barnen jag nagonsin mott.
men jag valde att inte saga nagot av det.
jag sa att stadningen var for mycket och att jag inte trivdes till hundra procent och kande da att jag inte kunde gora ett bra jobb.
vi bestamde att jag far bo har tills 20 dec, och egentligen jobba som vanligt, men under tiden soka ny familj.
dom sa att dom kande att dom hade ansvar over mig och att dom inte ville slanga ut mig pa gatan bara.
och det ar ju snallt.


ska kanske traffa en familj pa lordag, som bor i notting hill.
en annan svensk au pair jag snackat med ska ocksa traffa den familjen :D haha


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, är det så illa? Men snällt att de inte slängde ut dig iaf :)

2009-11-17 @ 17:04:57
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Madde

fy fan, tro fan att du inte pallar med det =/, hoppas nu att att löser sig med att hitta ny familj osv =) pusspuss

2009-11-19 @ 16:42:47
URL: http://maddz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0