svenskt

kor pa ett svenskt inlagg nu for jag orkar verkligen inte tanka mer an vad som behovs.
idag har jag fatt bevittna en orfil.
ena barnet fick en lavett pga att han inte gjorde laxan.
blev jattechockad och visste inte hur jag skulle reagera.


har varit hos simon idag.
tog tuben till waterloo dar han motte mig, sen hem till honom.
han delar med tre andra killar, traffade den ena ( amerikan om jag inte har helt fel )
verkade jattetrevlig.
vi kollade monty python - the holy grail, helt sjuk humor :D alskar kokosnotterna.

pa vagen hem i edgware kopte jag ett dubbelt mars, en pase baconchips och chocolate chip cookies, nuuuu ar jag fet.


pa sondag blir det kanske affaren totally swedish (?) med mimmi, sen julmarknad som ar anordnad av svenska kyrkan da aven simon kanske hanger pa.
sen ska jag till barnes for att mota en mojlig ny familj, och kanske fler.
sen  ville mimmi se bio , och det hade faktiskt varit nice sa sa blir det nog :)



laten far mig att tanka pa therese, rebecka o den bla faran.
saknar kaffe/ buskvallarna som fan.
hem om mindre an en manad :)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej men usch. Jag förstår varför du vill därifrån. Något sånt hade jag aldrig accepterat (inte du heller, men hur lätt är det att säga ifrån?). Man slår inte sina egna barn (eller andras heller för den delen) bara för att de inte gjort läxan. Eller hotar dem med stryk. Tror dom att det inger respekt eller? För isåfall har dom fått allt om bakfoten. Det där handlar om rädsla och inte respekt. Idioter 'skakar på huvudet' Såna människor borde tvångssterilseras, för dom ska inte ha barn. Usch, jag blev riktigt arg på dem nu och jag har inte ens träffat dem =/



Haha, ja kokosnötterna, "maybe it was carried by a swallow" xD

2009-11-21 @ 09:44:14
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Sandra

En örfil är detsamma som aga för mig. Allt som gör barn illa på ett eller annat sätt är oacceptabelt. Örfilar glider dessutom ofta över i värre saker. Men det är ju bara vad jag tycker. Alla har ju rätt att tycka vad de vill.

2009-11-21 @ 17:00:53
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0