update from london

det hade nastan varit lattare att blogga  pa engelska, men jag pallar inte.
igar var jag i parken med daniel.
idag borjade det ganska soft, en kopp kaffe och hannah montana med davina halv nio.
det var fotbollsmatch som dom kollade pa tvn medans jag och davina lekte ute i tradgarden.
barnen skulle egentligen badat idag men det blev inte sa och dom fick sjalvklart frispel.
vi korde till costco och at.
typ massa onodiga onyttigheter , jag tog en kycklingsallad som kostade 2.79 pund, tror jag.
man fick mycket for pengarna och det var riktigt gott.
synd att det ligger sa langt ivag bara.

sen blev det trick or treat med nagra andra grannar och slaktingar till barnen, davina var haxa och daniel var polis :)
kvallen slutade med att davina var overtrott och jag fick bokstavligt talat slapa in henne i duschen och hon bolade och skrev, efter hon varit tva minuter i sangen blir det tyst.
sen kollade jag och daniel pa x factor, nagot liknande idol.
jag fastnade ganska fort faktiskt.

sen forsoka fa han i sang, han skulle visa alla sina fotbollskort och jag skulle gissa vart dom var ifran :D
han somnade for over en timme sen och ronit & albert ar ute sa jag sitter "barnvakt" nu, vilket innebar att jag bara ska sova med dorren oppen ifall barnen vaknar och vill nagot.

imorgon ska jag ta tuben till bellsize park och mota upp en tjej som heter mimmi.
hon bor och pluggar i london och imorgon ska vi pa lite sightseeing, bland annat big ben.
ska bli trevligt, jag ska nog kopa ett pkt cigg, har inte rokat pa snart fyra dygn och jag vet sjalv att jag inte kommer kunna lata bli, battre an att jag kranger crisps eller tuna/majo-sandwich.


jag pratade forresten med ronit innan ikvall.
om hur det var, och om det var nagot sa maste jag saga till.
dom bryr sig verkligen och ar sa mana om mig, det kanns verkligen hemma.


jag har lagt upp fler bilder i facebook mappen -"london oktober"
lagger upp nagra har med.
imorgon gor jag nog en "london november"-mapp pa facebook.
blir massa big ben-bilder =)


vi hors!


 

      
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0