westfield

jag ber om ursakt men det blir annu ett inlagg pa svenska da jag verkligen inte har tid att skriva pa engelska.


Igar var jag och provjobbade pa gourmet burger kitchen, dom hade tva fulltime jobs lediga och ett parttime.
jag soker fulltime och dom sa jag var duktiga och lag bra till.
men iallafall hoppade av vid sheperds bush och trodde jag skulle ha langt och svart att hitta till kopcentret.
men det lag precis bakom sa jag var over en halvtimme for tidig.
tankte leta upp nagot starbucks att satta mig pa men inget starbucks.

iallafall, kom in dar och alla var skitkul, en kille som var bakis med hamish sa att han var brilliant , excellent and also hangover haha.
verkar va ett kul gang och fan va nervos jag va men nar jag val kommit igang gick det undan som fan.
serverade, tog drinkbestallningar, plockade disk och torkade bord.
dar fanns sjalvklart fler uppgifter som att visa kunderna till ett bord, ta emot matbestallningarna och sadar.
men det far bli nar jag kanner mig mer confident ( om jag far jobbet )
och jag hade tur som hade sa snalla costumers, inga som var "pain in the arse" haha :D

OCH , dom har ett tufft system dar.
typ jobbar jag ett shift pa 3 timmar sa far jag 1.60 poang, dom poangen kan jag byta in mot mat.
sa jag bytte in mot en hamburgare som kostade 1.00 poang och fryes som kostade 0.30.
sa man har alltsa jobbemiddag gratis :D


men iallafall, sa nu haller jag tummarna, kommer ha svar typ nasta vecka.


snart blir det dusch sen hamta minstingen och hennes kompis.
fredagar ar sa javla sega for da slutar dom redan 12.45










Kommentarer
Postat av: Sandra

håller tummar och tår coolt det där med poängen. Jag var inne o kollade innan vad det var för ett ställe och det var ju inga billiga burgare det där så gratis jobbemiddag är ju hur fint som helst =D

2009-11-27 @ 13:14:55
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Fan vad skoj :) hoppas du får det! verkar ju inte så dumt det sandra har skrivit, riktigt lyxlunch ju! och dina naglar har ju blivit aslånga! SNYGGT :)

2009-11-27 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0