410e inlägget

någon bättre rubrik kom jag inte på.


nu är det såhär.
att allt suger, och jag skiter i om folk tycker jag är töntig som skriver ett inlägg såhär.
men måste få ut lite.
hela äckliga dagen har jag varit helt nere, detta suger.
och nu är jag mer arg.
på allt och alla, på folk jag inte ens träffar, men kan irritera sönder mig på.
aaaaaah , vissa kan dra åt helvete, fastän dom i princip inte gjort något.
på riktigt, visst det är dumt att lägga energi på att irritera sig på folk, men ibland kan man inte låta bli, och har svårt att handskas med det.


vissa borde helt enkelt bara försvinna, trollas bort, hej med er kommer inte sakna er!


nu går jag och lägger mig och hoppas på en bättre dag imorgon, haah, jo visst lycka till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0