Breakdown

helt underbar låt :)


 

Jag har fått svar från familjen.
kommer jobba 20 timmar i veckan, och det innebär att jag kommer få leta upp ett annat litet extra jobb , timanställning eller något.
man kunde också få plugga engelska gratis i glasgow när jag väl bor där.
kan vara en bra idé för att förbättra engelskan ännu mer och även träffa nytt folk.
barnen börjar skolan klockan 09.00 och slutar 15.00 så där emellan är jag helt ledig.
familjen har också en hund som jag kommer få ta hand om :)
blir detta nu av så kommer jag bo utanför glasgow i skottland i nio månader  med en familj på tre, mamma serena och barnen leah och david.
jag håller tummarna för detta och hoppas ni gör det med :)


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Klart vi håller tummarna för dig :)

2009-10-09 @ 07:19:20
Postat av: Sandra

'håller tummarna' =)

2009-10-09 @ 07:25:36
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0