Bus

mässan i kristianstad var fylld av folk.
vi stannade inte länge, vi pratade lite med marie från swedish connection , hur trevlig som helst och jättelätt att prata med.
om det inte löser sig med den familjen jag har på gång med nu så ska jag definitivt höra av mig till marie.

efter mässan yrade vi runt på stan lite, där var en galen man som körde runt i en liten golf på lilla torg, helt sick, man märkte att han inte hade alla hönsen hemma.
allt folk flockades runt om och vrålglodde, vilket jag och sandra också gjorde.
en civil person och en väktare försökte få stop på honom, väktaren försökte få ut han ur bilen men då brände han iväg.

dom snackade om han på radion när jag kom hem, det var misstankar om drograttfylleri eller rattfylleri, grov misshandel och mannen hade kört från arkelstorp.
helt sick!
men ganska underhållande ändå, haha!


sen en snabb "fika" på donken , blev en cheeseburgare och en kaffe för mig.


ikväll har jag haft besök av therese och rebecka.
blev en kaffe som vanligt och lite bus på stan, hahah!
jag luktar inte härligt nu, behöver "skrubbaskrubbaskrubba"


vattenfall 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt insane, men ack så underhållande ;p Det var nåt sånt ja, för han verkade inte vara helt vid sina sinnes fulla bruk?!

2009-10-22 @ 08:23:19
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0