"det sprakar till mellan benen"

jag skulle egentligen ha gått upp klockan sju imorse, mamma väckte mig.
hon sa "somna inte om nu!" neejdå, tänkte jag.
vaknar 09.55 av att madde ringer, då jag skulle möta henne vid bolaget, haha.
men hon kom hit istället sen gick vi till stan lite över elva.

systembolaget, sen mötte vi therese.
blev pasta , synsam, chicco , arbetsförmedlingen och så var jag uppe på göingekliniken för att avboka min tid.


ikväll blir det cookalong, haha.
tina nordström på fyran , ikväll står tomatsalsa med nachos, skaldjurspasta och citronkräm på menyn.
pappa fixade nyss tv, tog tvn från husvagnen och satte upp på väggen i köket.
han vill ha det så annars med.
då kanske han håller sällskap med mamma vid middagarna längre, annars kutar han in till tvn så fort han ätit upp.


två dagar tills jag åker och jag har inte packat.
ska packa och städa undan på rummet ikväll.
så mycket jag kan sen resten imorgon.


har jag inte berättat det innan så kommer jag iallafall sluta snusa/röka.
orka smuggla med sig en jävla massa stockar till london, plus att som madde sa; man vet inte hur dom ser på snus heller.
sen så kan jag inte gå runt och sura hos dom för att jag är snussugen, så det passar bra.

hejdå göteborgarn!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker jag låter bra. Detta är ju ett ypperligt tillfälle att sluta =)

2009-10-26 @ 18:48:50
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0