dilemma

jag har fått ännu ett svar från familjen i london, men ännu inget från glasgow.
familjen i london ( eller utanför ) behöver mig så fort som möjligt, alltså oktober eller november.
men, vill jag verkligen åka så snabbt liksom?
har en tid till blodgivning i november och sen alla födelsedagar & julafton i december.
familjen vill också att jag ska stanna minst ett år, är det för länge för mig?
jag har fått bilder på hela familjen nu och barnen är verkligen jättesöta.

MEN

hur ska jag göra?
jag vill ju verkligen, men ett helt år kanske är lite väl att börja med?
jag vet inte.
jag hade inte haft några problem med det om jag varit singel.
men nu har jag ju eddie här i sverige och det känns som ett svek om jag bara drar i hela tolv månader och vi inte kan ses mycket.


vet inte riktigt om fördelarna väger över nackdelarna nu.
behöver lite tid att fundera över dethär.
men samtidigt vill jag inte strunta i att svara familjen.
usch, detta är fan svårare än vad jag trodde det skulle bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0