ett kilo mjöl

helt sjuk kväll igår.

mötte upp frugan på stationen och sen vidare till johan , ett kilo mjöl och ett par groggar.
det kan vara det sjukaste jag sett, haha!
sen kom emelie, johanna och sara.
lite senare även rebecka som tyvärr inte stannade länge.
sen kom nåt annat folk jag inte känner.

tror vi begav oss mot kingan ( harrys ) vid tolv eller nåt, gick och tog ut pengar men så bestämde vi oss för att gå till Qbar istället, alla sa att harrys inte var nåt ändå så.
Så Qbar blev det, påvägen dit tappade vi bort johan och hittade sara.
blev lite öldrickande på Qbar och therese körde favorit i repris med toapappret, dock ingen lång bit haha.
jag ska starta eget företag; matchmaking! haha skitbra!


efter Qbar blev det självfallet nattamat hos gregers ( korveriks )
mos och hamburgare, där träffade vi även elin =)
påvägen dit hittade jag en mus som jag klappade haha.
utanför gregers kom det en kille/man/gubbe som var jävligt jobbig och gick efter oss till albangården, han ville följa med mig hem.
fattade han inte att jag inte var intresserad?
han var satans läskig och vi lyckades bli av med han vid albanisgårdis.
sen hem mot kärråkra , påvägen hittade vi två kundvagnar, RALLY! tänkte vi.
så jonas och therese hoppade upp i varsen och jag och åberg var chaufförer, jag och therese förlorade stort.


väl hemma i kärråkra så stod vi utanför mitt hus i minst en kvar, jag pratade om blutsaft och sa exakt samma saker om och om igen haha, mamma och pappa gick upp vid halv sex.
jonas började tjabba med pappa om jobb, han ville bli sotarlärling och jobba gratis. haha

Jonas -" Får grisen verkligen plats på släpet?"
Pappa -" Ja det är ingen stor gris"
Jonas -" Vad väger den 95kg?"
Pappa -" Nej , 32kg"
Jonas -" Va? 95kg?"



Tyvärr finns inga bilder från gårdagen.
Jag var i säng vid klockan 6 och vaknade av att therese ringde vid 11.
är ganska sleten idag och har precis krängt mat, mos och morotsbiffar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0