farting with the walkman on

förresten, glömde berätta en sak.
fick ett meddelande till på aupair-world, från en dansk familj som bor tjugo minuter utanför köpenhamn.
när jag blev medlem på sidan så valde jag sverige, danmark och UK som länder.
men nu när jag varit så nära london så känns inte danmark så lockande, dit kan man ju ta tåget när som helst.
samtidigt som det hade varit skönt, för det är bara 3-6 månader och jag kommer ha nära hem.

men det är ju det som är hela idén med att åka till london, att på ett sätt vara långt hemifrån och kunna klara sig någorlunda själv, fastän jag bor hos en familj, så kommer man mogna och växa mer.
det lär man inte göra i danmark när jag har så nära hem.

så jag tackar nej till den familjen med och väntar på svar från familjen imorgon.
har även skickat meddelande till andra familjer omkring london.
sen har jag tackat nej till en familj i hinckley, tror jag det hette.
barnen var 2 och 7.
två år är alldeles för litet för mig så var tvungen att tacka nej även om dom verkade skitbra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0