Glasgow eller london?

Mötet i kristianstad gick superbra , vi var fyra stycken plus två jobbcoacher.
fick ett häfte med olika varianter och tips att skriva cv så tänkte snart sätta igång.


jag kom hem och loggade in på msn och kollade mejlen.
inget svar från familjen i glasgow än, och jag mejlade ändå henne i torsdes :/

MEN.

Jag hade fått ett mejl från en annan familj, i london!
ett par med två barn, en dotter på fyra år och en son på 8.
Jag är grymt kluven nu och vet inte hur jag ska göra eftersom att jag fortfarande väntar svar från glasgow-familjen.

där finns både för- och nackdelar med att välja familjen i london.


FÖRDELAR:

1. Barnen är yngre och jag har lättare för mindre barn, lättare att skoja, prata och leka.
2. jag får 15 pund mer i veckan av denna familjen.
3. dom har trådlöst internet, alltid ett plus.
4. dom bor utanför london, jag har alltid velat besöka london!


NACKDELAR:
1. Där finns inga foton alls på familjen.
2. familjen i glasgow består av en ensamstående mor med två barn, och av någon anledning är det mer nervöst att åka till en familj där en far befinner sig.
man har hört mycket om au pair´er där fadern i familjen försökt utnyttja denne sexuellt.
även om man inte ska tro det värsta så finns det ändå i bakhuvudet.


Jag är väldigt sugen på familjen utanför london, men väntar ju samtidigt svar från glasgow-familjen.
Jag behöver lite tid att tänka över det här.
isch, blev ganska kluven nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0