Glasgow, skottland!

har hållit detta lite hemligt men, jag har dom senaste två veckorna sökt jobb som au pair, i sverige, danmark och united kingdom.
fick nyss ett meddelande från en familj i glasgow, skottland.

Dear Emma Granberg

Thank you for your application. We have read through your profile and we are very much interested in you becoming our next au pair. Please contact us at the following email address or call us.

Please feel free to ask questions you might have about our family . Please also tell us when you would like to start your stay as an au pair in our family.

We are looking forward to hearing from you soon.

Best regards

Family Serena Sullivan



jag ska nog inte ta ut något i förväg, eftersom att det står att dom bara är intresserade.
jag har ju inte fått jobbet än, men detta är ju väldigt positivt!
loggade in på au pair-sidan för ett par minuter sen och såg meddelandet, blev så glad så att jag ville hoppa upp och ner, hur ska jag reagera? känns så otroligt sjukt egentligen :P
får jag jobbet så kommer jag spendera minst ett halvår i skottland.
hur otroligt häftigt hade inte det varit?
fick mail-adressen och telefonnumret till dom!
så ska snart skriva ett igenomtänkt mail.

 
ååååh, håll tummarna för att jag får detta!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vad spännande! =) Nästan bud på o komma o hälsa på dig om du skulle få och ta jobbet =)

2009-10-08 @ 09:15:13
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Faster Milla

Lycka till i massor. Hoppas du får det skönt och lärorikt.

Kram.

2009-10-08 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0