grymt uttråkad

nu är jag helt sinnessjukt uttråkad.
har kollat allt det finns att kolla på internet.
fortfarande inget svar från familjen utanför london :/
men jag hoppas på ett svar ikväll, håll tummarna :)
inget kul på tv heller.

thessie och rebecka kanske kommer hit senare, typ vid åtta.
men det känns så sent, hoppas dom kan komma tidigare :P
så blir det kanske en raggarrunda i stan som vanligt :D haha


har ändrat lite på min meritförteckning nyss och borde egentligen skriva på det personliga brevet, men jag pallar inte just nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra

störigt när sånt händer, oavsett var det är...

Ja, usch, inte var det trevligt precis. Att det sen var ganska kallt i lägenheten gjord inte saken bättre. Jag brukar också ha riktigt varmt, och dessutom stå ganska länge (i vår förra lägenhet hade vi bara två lägen, riktigt varmt eller kokhett ;p så skulle vi bada fick vi ta kallvatten från köket haha)



Hoppas du får svar från Britain snart, oavsett om de vill ha dig eller inte, får sånt vill man ju kanske veta, så man vet om man ska släppa det eller vad...

2009-10-15 @ 13:38:12
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0