hum hallelujah

förresten!
Ni som känner mig vet att jag har bitit på mina naglar sen födseln, nästan.
har så länge jag kan minnas, bitit på naglarna.
och jag har haft otroligt svårt att sluta.
tänker inte på när jag biter, det är som inprogramerat i mitt huvud liksom.
men nu, i tre dagar så har jag inte bitit! :P
kan ni förstå att jag är stolt?
dom är givetvis fortfarande väldigt korta.
för er som inte sett mina naglar så är dom väldigt korta.
en lång bit nedanför fingertoppen, ganska nasty jag vet.
men nu har jag förhoppningsvis kommit in på en bra bana :)

när dom är tillräckligt långa och jag har cash så blir det franskt, ouhja.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska färga det i samma rödbruna färg som jag hade innan, mandel chokladbrun =) tråkig som jag är, brukar bli antingen det eller någon rödaktig ton ;p



Ja, det blir väl så. Jag färgar inte så ofta, så det känns snarare slitet om jag inte gör det, haha. Fast blonda färger sliter ju mer på håret pga ammoniaken =/



2009-10-04 @ 16:22:54
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0