in the middle

hej alla glada.
ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen, men har haft annat o göra.
på onsdag flyger jag till london och jag har precis börjat inse det, känns helt sjukt.
att jag kommer lämna alla här hemma och åka helt själv till ett främmande land till en annan familj och bo & jobba hos dom i ett år, det är helt galet.
men samtidigt så ser jag otroligt mycket fram emot att se london och england överhuvudtaget.
kommer sakna alla här hemma.
har ingen dator med mig, som jag säkert har ältat tusen gånger men jag ska införskaffa en billig enkel laptop så fort jag får råd med det.
första besöket hem kommer bli ungefär 20-27 december, ska boka biljetter så fort jag hittat billiga.

Idag fyller madde tjugo :)
grattis till henne!
imorgon står hon och jag utanför bolaget och trycker med alkisarna :P


Idag har jag varit uppe ganska tidigt för att vara mig, gick upp vid halv tio.
var på mitt första vuxendop idag, mormors man gick med i den svenska kyrkan och döptes då.
det var bara jag, mamma & pappa, moster med familj och mormor, amir.
sen hem till mormor för att fika lite.
goda wienerbröd, negerbullar och två olika tårtor :D
tosca var lika galen idag som hon brukar bli när hon ser mig, jag är väldans kär i den hunden.
hade gärna adopterat hem henne om jag fått för mormor & pappa =)


Imorgon ska ajg somsagt till stan och möta madde, sen kommer även therese in vid halvtolv.
dock inte elin för hon jobbade till fyra :/



Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till jobbet Äggma ;)

2009-10-25 @ 18:31:53
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0