jag blir så trött

äntligen fick jag svar!
mejlen från mig hade av någon anledning hamnat i deras skräp-korg, eller vad man kallar det.

nu är det såhär att dom kanske inte behöver mig.
mamman i familjen kanske blir uppsagd från sitt jobb, eller ändrade arbetsdagar, hoppas på det sistnämnda.
och det är ju självklart jättetråkigt för dom, det förstår jag absolut.
men när man inställt sig på att flytta till london i ett år och börjat ringa runt och fixa allt så kommer detta.
och dagen har redan börjat piss, jag trodde verkligen inte att det kunde bli värre, men jo det kunde det.
FAN! nu vill jag bara gå och lägga mig och böla.
visst, alla har sina dåliga dagar.
men jag lovar er att detta har varit den värsta i mitt liv, jag blir så trött på allt.
jag tänkte att man kan inte gräva ner sig och deppa ihop, drog till kristianstad och gick på möte.
sen kommer man hem och får detta beskedet, det sänker en verkligen.

VISST! självklart finns det andra familjer, men detta suger något otroligt.


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Fy fan vad drygt! Inget dom kan hjälpa men förstår att det känns riktigt kasst. Särskilt när du har bestämt dig helt och tycker att det ska bli så skoj. Har du tackat nej till Skottland-familjen? Annars hade jag kört på dom om jag var dig. Hoppas det löser sig! pusstjingeling!

2009-10-19 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0