Kvällens funderare

... är då droger.
och då syftar jag inte på tobak eller alkohol.
utan snäppet tyngre såsom hasch, piller och allt annat som går under droger.
Jag står starkt emot detta och skulle aldrig ens få för mig att testa.
Min livsfilosofi är att leva till fullo och testa så mycket som livet har att erbjuda, men här sätter jag stopp.
Måste man verkligen testa?
Är inte alla bevis på vad droger gör med människan, bevis nog?
Jag kan förstå att man kan vara nyfiken och uppleva frestelse, men ibland måste man motstå frestelser.
Var hade man annars varit i livet? Om man inte kan stå emot alla frestelser.
Vad tycker ni?
Har ni testat droger? skulle ni vilja testa att "åka ner till amsterdam och röka en feting"?
Är det bara jag som tycker såhär starkt?
Nej, det är det inte, jag vet att fler håller med mig på denna punkten.

Yes or No?
svaret för mig är ett big no no!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Big no no här också.

2009-10-08 @ 09:09:06
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0