London calling

Äntligen fick jag svar, först och främst en ursäkt för det sena svaret och en förklaring varför.
dom hade frågat deras nuvarande au pair om hon kunde stanna lite längre tills jag hade anlänt.
Om jag kunde vara där innan andre november så var det jättebra, det är väl då hon åker hem.
Jag är grymt nervös nu samtidigt som jag är skitglad och vill fixa med allt som behöver fixas.
önskar att jag hade mer pengar så jag slapp låna av mamma och pappa dock.
en laptop hade inte heller varit fel, jag kommer nog införskaffa en billig när jag väl har råd.
plus en kamera, det har jag inte heller som är fungerande, men det kommer också införskaffas av den billigaste sort när jag väl har råd.


Jag kommer alltså tillbringa ett år i edgware typ tjugo minuter norrväst om london.
åååh jag längtar.


jag kanske inte låter så väldans entusiastisk men det har nog inte hunnit sjunka in riktigt :D



Edgwarebury lane kommer jag bo på.
Gatan närmast parken.
Det är ju inte lite tätbebott om man säger så :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, gud vad spännande =) Vad roligt, Emma! Snacka om att du kommer snacka flytande engelska sen =)

2009-10-16 @ 08:36:26
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0