meritförteckning

har precis blivit klar med min sk meritförteckning.
vet inte hur det blev, kan ju inte sånthär.
men ska justera lite på det den kommande veckan sen påbörja ett personligt brev.
ska ta med det till katarina på måndag så hon kan kolla igenom det.
jag förstår nog inte ens hälften av vad jag gjort men har haft ett häfte med massa olika förslag på cv, så har plockat lite av olika och gjort en egen version.
får se hur det blev enligt katarina.
herregud vilken lyx det är med en egen jobbcoach egentligen!


har tänkt över det med london.
och jag har svarat familjen.
som jag skrev till sara innan, det är bättre att ha två fiskar på kroken än en.
man kan ju tappa den ena :P
hahaha.
men det är ju sant.
tänkte först strunta i att svara london-familjen tills jag fått svar från glasgow-familjen eftersom att jag inte fått svar av henne på 4-5 dagar.
men tänk om jag struntat i att svara london-familjen och så hade det visat sig att glasgow-familjen valt en annan au pair.
lika bra att ha två på kroken.
och london är ju faktiskt fetare än glasgow, lite lättare att förstå och göra sig förstådd där med tanke på skottländsk dialekt.

 

aja, får se hur det blir.
som sara sa, det kvittar lite om det blir glasgow eller london, båda är ju ett äventyr!
och det är ju verkligen sant.
så det är bara att invänta svar och se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ska vara jättesvårt att förstå dem i glasgow, ska vara jättegrötigt, men man vänjer sig rätt snabbt. En gammal klasskompis var där i dec =) Det var bra, jag brukar också tänka så, bättre o ha två en bara en =) Håller tummarna för dig, vad det än blir =)

2009-10-13 @ 06:46:48
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0